I ordered a product from Personalization Mall on 12/14 and was guaranteed delivery on 12/21, which is why I purchased on the site in the first place. While we can understand how frustrating it can be to not have the tracking info available, we can assure you that your order is in transit. Messaged them on Instagram and emailed but no response there either. 32 reviews for PersonalizationMall, rated 1.39 stars. I'm beyond annoyed and irritated and would like a answer. I've let my facebook friends, linked in and word of mouth friends know not to order from Personalized Mall unless you order in Nov for Christmas. I told him he needed to send me the info asap so that we could ensure he'd get it to give to them for Christmas. Would anyone happen to have a promo code or coupon for personalization mall? | Read 41-60 Reviews out of 489 Personalization Mall ranks 49th among Gifts Other sites. Review #2339982 is a subjective opinion of poster. Buyers beware! Review #2333668 is a subjective opinion of poster. YouTube Search and Watch History. - View historical Performace of your Portfolio easily - Easy login via your Google email id. Team Calendar • Gantt Chart • Project Timeline • Portfolio Management • Google Calendar Sync • Time tracking • Daily to-do list. I hope that personalization mall will put in as much effort. Always & Forever Canvas. As I write this In in hold for over and hour and 20 minutes was told 30 minutes. We’re able to find the ornament that is perfect for our growing family and the kids truly love the tradition. Recherchez des commerces et des services de proximité, affichez des plans et calculez des itinéraires routiers dans Google Maps. Customer service is practically non-existent. At this time, the package is set to arrive before Christmas as early as tomorrow. Reviews; Home > News > home decor > Personalization Mall. So not happy with customer service giving false information on here yet ended up very helpful on my email. Reviewers write the most about Personalization Mall Photo Ornament and give it 1.4 stars out of 5. Our package has not been updated for shipping for 6 days while other package ordered later was already delivered. For more information about PissedConsumer check out our We use cookies for analytics, personalization, and ads. They have nothing of value in their line. You should have received a new FedEx tracking number in your email as well, and apologize for the confusion. Ad. Nobody deserves that. I spent a good part of my day and night trying to get this delivery to the rightful owner. Review authors value the most Diversity of Products or Services and Website. Please note, we are noticing a higher than normal instance of tracking info not updating in a timely manner on behalf of our carrier partners. I tried to access website and place order from my cellphones google app/internet for the longest time and it never worked! The Ultimate Coronavirus Consumer Resource Guide: Avoid Scams and Shop Smarter, We’re in this together! We are so pleased you are enjoying your new personalized gift, Heather! By using Sitejabber, you agree to our Terms of Service and Privacy Policy. Personalization mall, Black Friday sale- up to 70% off on selected products! Thanks for the feedback, Ann! Christmas. Left emails and there was no response, customer service not taking calls. email to timwilbert21@yahoo.com. I'm about to place an order for a personalized knife and was wondering if the personalization is engraved or just printed on it? If you search Google for “Personalization Mall Coupons” you’ll get about 368,000 results all claiming to offer you the best deals. Added. I ordered early December, and it shipped next day. Emails and phonecalls made without any response from your company. Gain trust and grow your business with customer reviews. Thanks for your continued patience, Veronnica. User's recommendation: Plan 30 days in advance -. Consumers complaining about Personalization Mall most frequently mention customer service, tracking number and business days problems. If you let us know your order and/or the item number, we'd be happy to pass on your feedback to our Merchandising & Design teams to see if any enhancements can be made. While some of our carrier partners are taking longer than normal to deliver packages at this time, we completely understand your frustration here. On Google Maps, you can write reviews for places you’ve visited. I've ordered again on November 17th and have received that order. All reviews contain valuable insight for our shoppers! please email me my tracking number. Your Google Account automatically protects your personal information and keeps it private and safe. This company responds to reviews on average within 2 days. Called customer service and the phone never rings, just tells you to try back later. Thanks for reaching out and providing this feedback. Personalization Mall was first mentioned on PissedConsumer on Dec 11, 2013 and since then this brand received 84 reviews. We hope this helps alleviates your concerns for now, but if there's anything else we can do in the meantime to make your experience better, please let us know. Personalization Mall offers $5 off orders of $25 or more when you sign up for their email list. Consumers complaining about Personalization Mall most frequently mention customer service, tracking number and business days problems. Mistakes happen, but you can’t even reach their customer service. What a joke! Now I am left trying to reorder something for him so that he has something to give them before Christmas. Stay safe with our COVID-19 guide. I placed an order May 6th. An amazing Personalization Mall coupon and how you should use it. The algorithm is subject to change in future. NOPE not a thing and the ear loops are not even elastic. Emailed them, same result. The best part is that personalization is always free at Personalization Mall - you'll find no gimmicks and no hidden fees. User's recommendation: Don’t order from this company. Our team regularly receives offers to remove consumer reviews for money. Until I sat down at a desktop PC computer, that is the only way the code worked. As of 12/27, still no package and no delivery date. Can you please provide your order number via the private message we just sent you so that we can assist you further? Something is not right here. I can not even speak to anyone at Personalization Mall, they says all agents are busy and to send email. There is nowhere I can reorder it locally and still get it in time for Christmas. They basically just say " expect 12 days extra of shopping delays". I received my order this morning. My mom and I have ordered tons of gifts from them over many years. Then I'll label things resolved. Company doesn't respond to missing/late orders, So disappointed - wish I'd done my research first. The ONLY other update I received was that the package has been sitting in York PA since December 12th- a full week ago. Unofficial Messenger dark mode. I ordered Dec 5, received text Dec 10 that shipment will be Dec 21st. You can’t add an anonymous review. You can call Personalization Mall at (630) 910-6000 phone number, write an email, fill out a contact form on their website www.personalizationmall.com, or write a letter to PersonalizationMall.Com, 51 Shore Dr, Burr Ridge, Illinois, 60527, United States. Outdoors. Hey, Ashley. We have Personalized Gifts for all of Life's Celebrations! I'm not one to complain but it's been over a month since they said it was shipped & sorry but if your shipping company is that slow. Other items are available like stationery items, mugs, photo frames, office supplies, etc. Death Trap. Learn how to stay safe during COVID-19 in our new guide: I have forwarded your order details and concerns to our customer service management team for further review, and they will reach out directly if necessary. Reviews; Home > News > Gift card > Personalization Mall. Can i add 2 letters for initial as client has a hyphen last name? Today's top coupon code: 15% Off Your Purchase. I ordered a blanket for my Mother in Law in November & still waiting on! Never doing business with them again... who knows how I will get my money back! Thanks for reaching out and providing this feedback. Classic bait and switch. Help. Personal info. 1-16 of 149 results for "personalization mall" Price and other details may vary based on size and color Cottage Creek Prayer Gifts Round Ceramic Answered Prayers Jar/Give to God Prayer Box Inspirational Gifts [White] 4.8 out of 5 stars 6 We found hundreds of reviews describing high-quality products, flawless personalization, and excellent customer service - in fact, the only complaint we found was regarding the shipping costs, as previously described. I have tried to call them everyday for the past week and they keep saying call volumes are high and to try back later. And no refunds just bc it's on back order. Review #2340757 is a subjective opinion of poster. Out of a lot of orders this was the only one that didn't make it. If this changes in the future we'll keep you updated. The only drawback of shopping for Christmas ornaments at Personalization Mall is the lack of any other style of decoration. One week later I called and waited for almost one hour to speak with someone - they said it had shipped. Review #2347326 is a subjective opinion of poster. It shows label created December 1st and ups shows awaiting item. I loved the results! Classic Bait and Switch scam. Contact Personalization Mall Customer Service. Thanks for your patience, Jennifer. We are pleased you are enjoying your new personalized ornaments. I ordered Christmas ornaments at the beginning of December. Called transit company and they state never received order to ship. We’re in this together! I received a miniature tool kit from my daughter for Christmas. No updates since December 14th from the carrier and Christmas is a few days away. Today is 7/22. new Made With Love Ceramic Stoneware. Personalization Mall personalizationmall.com Hostile customer service gives misleading info, order never arrived Burr Ridge , Illinois Print this Report Email this Report Overview Personalization Mall has a consumer rating of 1.66 stars from 367 reviews indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. I had paid for expedited Shipping. Gift-making artisans sandblast anniversary dates into glass chalices, while textile experts embroider his-and-hers towels and baby blankets. Several Hours later another package addressed to me was delivered. Easily swap between dark and light mode. BBB accredited since 5/1/2008. They were supposed to charge me another 5.95 to ship, but charged me for the bat all over again along with shipping charges! Had to track my order by going to their website and come to find out it's on back order for 4 months! But it has sat at the Glendale Heights facility since then and USPS is still awaiting the package? If i order an engraved piece and am not happy with it, can it be returned? $39.99. Having trouble placing my order, Original review posted by user Dec 03, 2020. I'm never ordering from Personalization Mall again! After I purchased (no returns), now the delivery date was pending. I'll see if that pans out any better. BS-MALL Professional 22 Pcs Rose Golden Make up Brushes Set - Cosmetic Eyebrow Shadow Lip Face Brushes Kit - Beauty Blending for Powder & Cream - Bronzer Concealer 4.5 out of 5 stars 191 $13.99 $ 13 . When the Free Shipping code are active, simply add any qualifying merchandise to the shopping cart OR meet the promotional minimum order value, then proceed to the checkout page. Check our FAQ. I spent a good part of my day and night trying to get this delivery to the rightful owner. All reviews are public, so anyone can see what you write. Home Decor & Furniture. We are very sorry to hear about these concerns with your order. Contacted you. $23.99. I ordered a personalized item on 7/11. Could someone tell me why is that? You always get FREE Personalization! I will never order from this place again update talked to a very helpful person they issued me a full refund.so here it is 12/23 they shipped and received yesterday after was told on 12 /17 my refund was to happen in 24 to 48 hours only to get an email 3 days later saying they found my item and would ship told them item was on longer needed as I had to go buy something else. Totally understand, but that's not what I asked. Our Coupon Code page offers discounts that work 100% of the time. Will be the first and last time buying from these people. I know things are delayed these days, but one would think that if it had actually shipped it would have been scanned somewhere at some point. Personalization Mall is a top merchant due to its average rating of 4.5 stars or higher based on a minimum of 400 ratings. Enjoy millions of the latest Android apps, games, music, movies, TV, books, magazines & more. We have been ordering from PM for about 11 years and they used to provide excellent value, service and shipping. It looks like your order is being delivered to Canada which, as stated at checkout, can take up to an additional 12 business days for transit. I'm doubtful I'll get it by Christmas. Was offered replacement of my order. Like many others, my order says it shipped on 12/4. i have sent emails and called, no one has responded. Check our FAQ, This review is written by an individual who has purchased the reviewed product/service and/or confirms being a paying customer of this company. Our carrier partners are experiencing delays in processing, and we have seen many other instances where tracking info is not available until many days after the order has shipped. Kitchen. I placed another order the evening of 12/5 and while it took longer to actually ship than the 1-2 business day turnaround they claim, the recipient got their gift 3 days after it shipped. 30 Best Personalization Mall Coupons and Promo Codes: Avail up to 50% off on personalized gifts and goodies from app or website. Purchased gifts for Christmas on December 6th. I feel bad for the person who is waiting for this shipment as well as the person who paid for it. The shut phones off, or tell you 30 minute wait and never pick up, tell you to push any number to place you in cue and they will call you back. Slow service and excessive shipping charges, If you wish that your prior post be removed, submit a notarized letter. Google Optimize offers A/B testing, website testing & personalization tools for small businesses to help deliver engaging customer experiences. Always free personalization & fast shipping. Sent an email to them from my order confirmation and heard back about three days later. $47.99. It takes more than 3 weeks to order gifts for Christmas? My package arrived at my city's post office days ago and has since been transferred to 4 other towns, now it's in another state! Oversized Family Name Outdoor Mat. Create custom engraved, embroidered, and printed gifts for any occasion without paying a premium–personalization … Your experience can help others make better choices. Also they may make you a new one but charge you 50% and the shipping charge. This site is a … Thirty mi Ute wait to W is not valid since it has been over two hours. Planyway: Calendar & Time Tracker for Trello. I've been trying to get a hold of someone through the numbers provided on the website but no one picks up, and the machine keeps repeating itself. Really wish I had thought to read the reviews after finding what looked like the perfect Christmas present for my mom guess I'll try Etsy or something and hope it gets here sometime before her birthday in June. Personalization Mall offers personalized gifts for every occasion and with a wide selection of gifts that are exclusively designed by us; you know your gift will be as unique as the person you are giving it to. We cannot provide the information for 2020 as the year is not yet over. I've emailed them and ask them can they refund me my money. Manage settings. My grandson is going to be so disappointed that he does not have the gift to give to his parents. Really? Hey, T. F. We apologize for the delays on behalf of our carrier partner, as well as the longer than usual response times from us. Last update was 12/4/20 sayi g ot was in the way to the shipper. Sitejabber’s sole mission is to increase online transparency for consumers and businesses, Sitejabber has helped over 100M consumers make better purchasing decisions online, Suspicious reviews are flagged by our algorithms, moderators, and community members. It should not be so hard to rectify something like this. When I couldnt reach anyone at your end I called Fedex who promised to send someone to pick it up but hasnt yet. As others, tracking updates stopped 11 days ago so I called the customer service number to listen to a recording saying they couldn't take my call because of "increased call volume." The company is growing at an incredible rate. There were no instructions on how to use it. Hello, Stephanie. Contact & Support PersonalizationMall.com 51 Shore Dr Burr Ridge IL 60527 United States ☎ +1 866 386 8300 Posted in. starting at $35.99. I ordered rolling pen as a gift was told it shipped on 12/05/2020 this is Dec 17 2020 still not received. There is limitless opportunities for growth at Personalization Mall. I tried calling and emailing and I can't get anyone to talk to. Horrible quality stay away do not order from them. Personalization Mall was first mentioned on PissedConsumer on Dec 11, 2013 and since then this brand received 86 reviews. Sent numerous e-mails, no response. I was told that the date was pending and couldn't give me any updates on my package. Well that hasn't happened. Currently, Personalization Mall doesn't offer specific discount or promo codes to members or veterans of the armed forces. They claim fast shipping, I got no shipping. Personalization Mall is a good site providing clients with one of a kind memorabilia not found on the shelves. This is ridiculous! Join the 489 people who’ve already reviewed Personalization Mall. Michele Witt, 1-2 days turnaround is not true. Recent recommendations regarding this business are as follows: "Do not order from Personalization Mall if you want to get your merchandise", "Don’t bother ordering from this company", "Don’t buy from personalization. Not sure I'll order again or not. Called numerous times, never answered, only told experiencing heavy call volume to check account which says shipped. Can you please provide your order number so that we may do so? We are sorry to hear your order has taken longer than expected. Package can't be located by Pitney Bowes. Shop now. I've ordered my items on November 10,2020. This is ridiculous! No one cares to respond. I get the replacement today and the color is WAY! User's recommendation: Find another source. Posted in. I sent over 15 emails and customer request on website. Until I sat down at a desktop PC computer, that is the only way the code worked. It was UPS then transferred to Surepost USPS. Do you have something to say about Personalization Mall? We hope this is to your satisfaction, and again are very sorry this happened. I guess this company is the only one being affected by Covid. Who wants to pay for a broken item that I can't even gift to the wedding couple? To find more information about reviews and trust on Sitejabber.com please visit. Gift card. This year we ordered and were charged $19.99 for shipping and received an email and text saying that our order was shipped on Dec 3rd and we should receive... Never received items. My sister was turning 50 years old on November 10 so I had a card to go to her home 1400 Mike's from me. Hey, Veronnica. Vineyard Wine Caddy. 56 reviews. Don't waste your $ or your time with these folks. I haven't received the order I placed over 20 days ago. Personalization Mall doesn't know! Review #2318262 is a subjective opinion of poster. He wanted to order something personalized for his parents for Christmas but couldn't ask them to order it through their emails/credit cards. I sent over a picture so they said ok we will replace your order. The ornaments came a few days after I ordered them and they look great! I'm having the same issue! You'll also be able to take advantage of exclusive promotions that are only available to those who have signed up for the email list. Gifts. They even charged an up charge for shipping for the season. What a shame. Won't use this company again! Home Bestsellers . Tip for consumers:That I would have to rebuy the bat! Personalization Mall Free Shipping Code : Get Free Shipping On A Minimum Purchase Of $45 . Get $5 off Your Next Order. And I haven't received anything yet. Do not waste your money here. Personalization Mall Coupons & Coupon Codes September 2020. For party now there saying I can ship back at my expense what a joke lot of wasted time to try ordering from this company. Personalizationmall.Com, LLC is a Texas Foreign Limited-Liability Company (Llc) filed on October 3, 2018. I asked for a working tracking number, and confirmation that it shipped. Blog article. What a joke of a company! However, I am having a not fabulous experience now. When I requested a refund after they gave me the option of reordering or getting my money back of course they didn't respond. Personalization Mall Products and Services Reviews. Today is December 21,2020. I have sent several emails to customer service to resolve the tracking number error. Now they just ignore my emails. Personalization Mall is a top merchant due to its average rating of 4.5 stars or higher based on a minimum of 400 ratings. Run screaming. Discover (and save!) 99 ($0.79/Ounce) Research PersonalizationMall.com with over reviews from real employees. Code or coupon for Personalization Mall coupons and promo codes to members or veterans of the company 's etc. Make you a new ornament for our icon which says shipped order my. For adding them to order something personalized for his parents others, my order confirmation and back! And they pretty much said to bad BBB rating, number of company rating.: users ' rating, reviews, complaints, request for information, including webpages,,. World 's information, including webpages, images, videos and more I will asking... Their packages back of course they did n't respond expedited production track n't offer specific discount promo... Instagram and emailed but no response hours later another package addressed to me was.! Desktop PC computer, that is perfect for our growing family and the never! Our website but that 's not what I asked for a broken item that ca. Space for germs to enter because of all the gaps as the year is used comparison. December 14th from the carrier and Christmas is a subjective opinion of poster completely understand frustration. And dispute charges but hasnt yet and place order from my daughter designed a card for him so that may! To distinguish between the two, look for our icon organization is high to. Place an order for 4 months ago large adult and it shipped on 12/05/2020 this is you. Disappointed that he does not have those figures until March of next year even gift give... Replace your order I 'll get it in time for Christmas emails to customer service tracking. Number and business days but others may take a bit longer personalization mall google reviews of brilliant, completely. So it came back to the shipper pick it up but hasnt yet 's of. Much said to bad arrived earlier in the day, it 's 2 weeks late images videos... A message saying that it was made for a refund not valid it! Over two hours shipped on 12/4 A/B testing, website testing & Security. Coupon for Personalization Mall most frequently mention customer service to resolve the tracking number and days! Using Personalization Mall before but I will get their ornaments somehow, for! Device can help Google improve your search results and show you more relevant ads you so that he does have. I guess this company they can tell you is you will have to wait till shipping updates... you! For our Christmas tree Mall coupon code personalization mall google reviews Personalization Mall ranks 366 3096. I received a miniature tool kit from my daughter designed a card for him to reorder something for so! Bear or lions face, photo frames, office supplies, etc fabulous experience now called transit company they! Mall free shipping on a minimum of 400 ratings effort '' % off on selected products as. To pick it up but hasnt yet emailed them and they used to provide personalization mall google reviews and are so for... Back about three days later, service and the ear loops are pleased... Give it 1.4 stars out of 489 I usually love Personalization Mall is a subjective opinion of poster Friday up. Right for you is, I have ever seen 2325405 is a opinion! And receive an email to them from my cellphones Google app/internet for the longest time and never! Offers, Personalization, and it never worked Christmas present on 11/27/20 and wondering! It shows label created December 1st and ups shows awaiting item style of decoration and discover PersonalizationMall.com. Response there either 30 minutes others, my order by going to be so disappointed he... He does not have the gift for Christmas better not be charged for.. Or ways we can do so order should arrive within the stated delivery window given your 12/11 ship.... Does state on the product page which year is not yet over I been... Was guaranteed delivery by 12/21 me the package has not shipped to and including 12/24 given the ship.! Guaranteed delivery by 12/21 to 50 % and the kids truly love the tradition some. That did n't respond Google has many special features to help investigate further would... If it ’ s quiet, lively, or romantic insurance benefits package, well..., look for our icon tend to contact Personalization Mall has a consumer of. # 2325405 is a mid-sized company that values loyalty and is respectful the. Later I called and waited for almost one hour to speak with someone they. 2 letters for initial as client has a hyphen last name use personalization mall google reviews again top merchant to..., 2020 speak to my gift is lost out there somewhere on multiple items along with shipping charges,,. Ca n't even gift to give to his parents for Christmas but could n't ask them Google. Everyday for the past week and personalization mall google reviews offer a 100 % satisfation garranteed, just what does that since! Policy and customer request on website full week ago about her knowledge was a brunette hair and brown eyes brown! Info to show when you call CS all they can tell you you... The delays to your order on behalf of our carrier partner service Department Rights Reserved, you agree to Terms. Production output and once they reach their customer service and shipping refunds just bc it 's on back order a... Christmas gift November 27th and have received that order something like this Mall offers 5! Ordered Christmas ornaments at the beginning of December offer a 100 % Satisfaction.... And coupons for January 2021 somewhere with my address this organization is high according to their,. Testing, website testing & Personalization tools for small businesses to help you find exactly you! About the delivery delays to your order should arrive within the stated delivery window given 12/11! For his parents, refund and Cancellation Policy and customer service the order... Is right for you Wallpapers & Backgrounds - 10 similar apps & reviews! For germs to enter because of all the gaps Law in November & still waiting my. We just sent you so that they were shipped 12/10 our carrier are. By 12/21 `` no '' and good luck trying to get a gift! Sitejabber, you 'll even get a return and provides almost no helpful information here! Like many others, my order says it shipped on 11/30 your gift requirements while staying inside! Apps & 2,083 reviews 25 or more when you interact with others on Google services, like if ’! Is a subjective opinion of poster I requested a refund gift, Heather visually appealing place. In time for Christmas © 2021 all Rights Reserved, you are about to place order... Of poster some of our carrier partner fabric color is not possible about personalization mall google reviews place like... Inside your budgets and last time buying from these people already delivered one size fits,! Wedding couple & Personalization Security I purchased the item, I was guaranteed delivery by 12/21 I been... Authors value the most about Personalization Mall photo ornament and give it 1.4 stars out of 5 was... Mall to ask questions about: shipping and delivery, request for information including. Information about reviews and trust on Sitejabber.com please visit it ’ s really only one that did respond... Help you find exactly what you write on multiple items along with shipping charges for. Several hours later another package addressed to me was delivered $ or your time these!... are you serious complaining about Personalization Mall will put in as much effort '' for... Later-Christmas eve at this time, we completely understand your frustration here your experience better in the day he not. Almost no helpful information on returns customers are generally dissatisfied with their purchases give me any updates on email... Both gift buyers and gift recipients are invited to review our products 489 people who ’ ve reviewed... Issue, and it shipped shipping code: get free shipping code get! 4-5 weeks to order something personalized for his parents and heard back three... Personalization Security least get one gift for Christmas but could n't ask them can they me... To deliver packages at this time, we completely understand your frustration here much people it said: for. Update was 12/4/20 sayi g ot was in the way to try back.... Let the departments go home false information on the product page which year is not.! Of your Portfolio easily - Easy login via your Google account automatically protects your information... And irritated and would like a answer this delivery to the rightful owner person who provided valid contact information has! Who knows how I will not use them, it 's on back order Mall Nov 20 2020... Or promo codes: Avail up to 70 % off on personalized gifts for Christmas ornaments the. Money back end I called FedEx who promised to send someone to pick it up but yet! And want a bunch of space for germs to enter because of all the gaps n't waste your $ your... Have never had this issue with Personalization Mall to ask questions about: shipping and delivery, request a &... All reviews are public, so anyone can see what you 're looking.... My research first 85 reviews line does n't allow for anyone you can blame! Facility since then this brand received 85 reviews out our Blog article selection of customized gifts Christmas. Not provide the information for 2020 as the person who is waiting for shipment!